Dziś krótko, bo praca goni w #6 odsłonie Notatnika Kreatywnego Marketera będzie o… kobietach!
Czytajcie i dzielcie się wiedzą! Odmeldowuję się
Marka Barbie przygotowała akcję #MozeszBycKimChcesz #CloseTheDreamGap której celem jest pokazanie, że pewne ograniczenia powodują, że już małe dziewczynki tracą wiarę w swoje siły i porzucają marzenia. Do swojej akcji marka wykorzystała badania, które wskazują na zjawisko dotyczące uprzedzeń i nierówności związanych z płcią. Dziewczynka już w wieku 5 lat może stracić pewność siebie. Wskazuję Wam kolejny przykład kiedy marka w tworzeniu działań marketingowych sięga garściami do takich dziedzin jak: pedagogika, psychologia, socjologia itd. Bez nauk społecznych ani rusz gdy chcemy zrozumieć i wpływać na postawy naszych odbiorców Poniżej możecie obejrzeć filmik promujący projekt.
Źródło: https://www.facebook.com/
Marka z branży finansowej postanowiła zająć się… walką ze stereotypami na temat kobiet. Umieszczono typowe stereotypowe hasła o kobietach w połączeniu z zawodami, które wykonują. Wydźwięk stał się zupełnie inny. Pozytywny! Piękna metoda przekształcenia I zobaczcie, kampanie, która odnosi się do pozytywnych cech kobiet, związanych z branżą w której pracują, a nie uderza w mężczyzn. W szkole na j. polskim czy j. obcym dostawaliśmy zadanie: przekształć zdanie i nadaj mu nowy sens
Zobaczcie, wszyscy to znamy
Źródło: https://nowymarketing.pl/