
Zamelduj się u mnie! Działam z ułańską fantazją.
Witaj, zapewne zameldowałeś się u mnie ponieważ szukasz nowych pomysłów na budowanie wizerunku Twojej marki. Dobrze trafiłeś! Spotkamy się, aby porozmawiać o tym co mogę dla Ciebie i Twojej marki zrobić? Chcesz mnie lepiej poznać? Zapraszam na jedno z moich szkoleń. Poruszam na nich narzędzia i działania, które wykorzystuję tworząc działania marketingowe dla firm. Potrzebujesz inspiracji, pomysłu? Przeczytaj moją książkę; pierwsza w Polsce monografia naukowa o marketingu historycznym. Napisana lekkim i przystępnym językiem, w której znajdziesz: case study ze świata marek komercyjnych, organizacji non-profit, podmiotów kulturalnych itd. Poznasz narzędzia marketingowe od których warto zacząć, dodatkowo przeprowadziłam dla Ciebie analizę: jak mówić i wykorzystywać w działaniach marketingowych postaci historyczne.

Twoja marka z ułańską fantazją!
Wybierz szkolenie dla swojego szwadronu!

Oferta współpracy
Co publikować na social media? Jak działać podczas świąt i rocznic narodowych? Jak wykorzystać historię w marketingu firmy, tak aby nie wywołać kryzysu wizerunkowego?
Jak budować wizerunek marki wykorzystując Społeczną Odpowiedzialność Biznesu?
Czy mogę budować tożsamość marki komercyjnej opartą na historii?
Czy moja marka terytorialna ma coś do zaoferowania odbiorcom? Jak stworzyć działania z zakresu marketingu miejsca? Czym są emocje, wartości, symbole w marketingu? Czy historia jest zarezerwowana tylko dla polityków, podmiotów kultury i samorządów?
Skontaktuj się ze mną! Razem z moim zespołem posiadamy jedyną w Polsce kompleksową ofertę dotyczącą marketingu historycznego.
Poznaj ofertę:
- pierwsze spotkanie i rozmowa o Twoich celach, klientach
- otrzymujesz od nas brief na podstawie, którego przygotujemy dla Ciebie propozycję działań marketingowych
- spotykamy się ponownie i omawiamy naszą propozycję. Zadawaj pytania, to czas dla Ciebie. Jesteśmy elastyczni i dążymy do realizacji Twojego celu.
- jeśli pomysł i proponowany budżet zostanie przez Ciebie zaakceptowany, przystępujemy do działania
- od tego momentu pracujemy nad analizą Twojej marki i rynku na, którym działasz, po to, aby wybrane przez nas działania marketingowe przyczyniły się do realizacji Twojego celu.
- nie zaczynamy od narzędzi, ponieważ nic nie dzieje się magicznie. Przeprowadzamy analizę rynku. Jeśli nie posiadasz badań dotyczących Twoich odbiorców, wykonamy je dla Ciebie. Dzięki nim poznasz także język komunikacji, słowa i frazy kluczowe, skojarzenia, emocje, kody kulturowe związane z Twoją marką
- możemy przygotować dla Ciebie plan marketingowy lub strategię. Plan marketingowy może być początkiem naszej współpracy, ponieważ zwykle wdraża się go na kilka miesięcy i on wskazuje jakie działania dla marki są najskuteczniejsze przy mniejszym budżecie niż przy stworzeniu strategii marketingowej. Masz czas, żeby nas poznać i zdecydować czy relacja z nami będzie na lata.
- po zakończeniu działań przygotujemy dla Ciebie raport efektów. Wiemy, że marketing to nie same pomysły ale dane i analiza. Dlatego każde wybrane przez nas narzędzie jest mierzone za pomocą odpowiednio dobranych wskaźników.

Marketing historyczny. Czy umiemy mądrze korzystać z historii? − pierwsza w Polsce książka o tym, jak wykorzystać historię do zbudowania tożsamości i wizerunku marki?
Tytułowym pytaniem rozpoczynam refleksję na temat sposobu, w jaki przekaz historii wpływa na naszą tożsamość narodową. Bohaterowie, symbole, wartości – wszystko to buduje poczucie jedności narodu, a umiejętne poprowadzenie opowieści jest tu równie ważne jak storytelling każdej marki, także komercyjnej.
Nie tylko definiuję pojęcie marketingu historycznego, ale także prezentuję konkretne narzędzia do wykorzystania przez podmioty kultury, samorządy oraz przedstawicieli marek komercyjnych chcących osadzić swoją markę w kontekście historycznym. Spoglądam niestandarsowo – z perspektywy wprawnego PR-owca i miłośniczki historii − co sprawia, że książkę tę czyta się nie tylko z należytą tematowi refleksją, ale i z uśmiechem i sympatią do przedstawianych w case study sylwetek postaci historycznych.
Mimo dość swobodnej i lekkiej w odbiorze formy nie unikam tematów trudnych, takich jak kwestia komunikacji martyrologii – zbrodni katyńskiej czy żołnierzy wyklętych. Naukowość książki (dane, tabele, grafiki) jest jej dodatkowym atutem, czyniącym ją wartościową pozycją także dla studentów i pracowników naukowych.
Wydanie publikacji zostało dofinansowane przez Wyższą Szkołę Ekologii i Zarządzania w Warszawie. Patronami medialnymi są: Sprawny marketing, Nowy marketing, Brief, „Marketing przy kawie, Ogólnopolska Grupa Rekonstrukcji Historycznej Przysposobienia Wojskowego Kobiet.
Gdzie możesz kupić książkę?
Napisz do mnie lub kup online:

O mnie
Wiktoria Czarnecka – Ułan PR, wykładowca akademicki, właścicielka agencji Sztyblety PR, pedagog, trener. W swojej pracy łączy PR & marketing z wiedzą pedagogiczną. Zajmuje się budowaniem tożsamości i wizerunku marki. Doradza i szkoli m.in. z storytellingu, buyer persony, marketingu: historycznego, sportowego, miejsca. Współpracuje z firmą szkoleniowo-doradczą AVENHANSEN. Czytaj więcej
Marketing historyczny jest dla Twojej marki!
- zbudujesz tożsamość marki
- stworzysz spójny język komunikacji oparty na wartościach, misji i wizji oraz osobowości Twojej marki
- zdobędziesz umiejętność wykorzystania takich narzędzi jak: storytelling, real-time marketing szczególnie w obszarze social media
- jeśli jesteś marką komercyjną to zwiększyszysz rozpoznawalność i siłę wizerunku dzięki zaplanowanym działaniom z zakresu CSR i CCR
- jeśli jesteś podmiotem kultury to dowiesz się jak przygotować atrakcyjną ofertę dla potencjalnych partnerów1
- osoba publiczna, polityk dzięki marketingowi historycznemu mogá nauczyć się mówić do grup odbiorców językiem kodów kulturowych i symboli, a wszystko osadzone w przemyślanie zbudowanym rdzeniu emocjonalnym marki
- zaprojektujesz eventy historyczne/ wydarzenia narodowe na podstawie kontekstu między odbiorcami a przeszłością.

Czym jest marketing historyczny?
To budowanie relacji między określonymi grupami odbiorców, a: postaciami,
wydarzeniami, miejscami, przedmiotami oraz opowieściami historycznymi na zasadzie rozpoznawania kontekstu między nimi. Mechanizm kontekstu osadzony jest na odpowiednim rozpoznaniu odbiorców i ich potrzeb oraz dopasowaniu ich do aspektów
historycznych dotyczących historii. Kontekst zaś musi być nacechowany rdzeniem emocjonalnym, symbolami i archetypami, które przy wykorzystaniu narzędzi marketingu
historycznego doprowadzą do zbudowania zainteresowania tematem i utrzymaniem
pamięci historycznej.

Patroni medialni książki
