Komendant jak i Sztab przygotował serię szkoleń z zakresu PR & Marketing oraz warsztaty dotyczące pracy z zespołem.
Szkolenia obejmują: ćwiczenia praktyczne, case study, wiedzę teoretyczną z zakresu PR, pedagogiki, marketingu. Zastanawiasz się, które przeszkolenie będzie najlepsze? Zamelduj się do Komendanta, on przygotuje dla Ciebie indywidualną ofertę szkoleniową.




SZKOLENIA PR & MARKETING

Buyer Persona. Jak rozpoznać decyzje zakupowe klientów

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY – kliknij
  • MODUŁ I. PERSONY NIE DZIAŁAJĄ
  • MODUŁ II. POZNANIE ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW
  • MODUŁ III. RODZAJE BADAŃ ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW
  • MODUŁ IV. PROCEDURA PRZYGOTOWANIA DO WYWIADU
  • MODUŁ V. JAK PRZEPROWADZIĆ SKUTECZNY WYWIAD
  • MODUŁ VI. ANALIZA WYNIKÓW UZYSKANYCH Z WYWIADÓW/li>
  • MODUŁ VII. SEGMENTACJA BUYER PERSON POD KĄTEM OBSZARÓW DOŚWIADCZEŃ KLIENTA
  • MODUŁ VIII. PRZEŁOŻENIE WIEDZY O BUYER PERSONACH NA STRATEGICZNE DZIAŁANIA MARKETINGOWE
  • MODUŁ IX. CO ZROBIĆ Z KLIENTAMI,KTÓRZY DO TEJ PORY NIE BYLI ZAINTERESOWANI NASZĄ OFERTĄ?
  • MODUŁ X. BUYER PERSONA – CASE STUDY
KORZYŚCI:zrozumienie specyfiki potrzeb klientów i ich decyzji zakupowych, nabycie kompetencji w zakresie budowania zaufania klienta wobec produktu, wiedza, jak tworzyć prawidłowy podział klientów na grupy odbiorców, nabycie kompetencji w zakresie wykorzystania narzędzi do badania zachowań zakupowych klientów w marketingu i sprzedaży

Storytelling. Jak budować wizerunek marki przez jej historię

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY– kliknij
  • MODUŁ I. STORYTELLING – PO CO OPOWIADAĆ I KTO MOŻE STOSOWAĆ
  • MODUŁ II. STRUKTURA I NARZĘDZIA STORYTELLINGU
  • MODUŁ III. FORMA STORYTELLINGU
  • MODUŁ IV. ANALIZA CASE STUDY
  • MODUŁ V. POMYSŁY NA WŁASNĄ OPOWIEŚĆ MARKI
KORZYŚCI: dowiesz cię co jest podstawą dobrze stworzonego storytellingu? Czym jest brand journalism i dlaczego to trend warty wdrożenia? Czym jest trójkąt opowieści i dlaczego bez niego storytelling jest do kosza? Czym jest tworzenie trójkąta miłosnego z odbiorcą twojej marki? Co powinna zawierać opowieść o twojej marce? Jakie narzędzia i kanały komunikacji wybrać by opowiedzieć historię twojej marki?

BUDOWANIE MARKI ORGANIZACJI POZARZĄDOWEJ

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY– kliknij
  • Misja i wizja
  • Cele strategiczne i komunikacyjne
  • Analiza sytuacji
  • Rozpoznawanie grupy odbiorców
  • Budowanie oferty
KORZYŚCI: dowiesz się jak od początku zbudować rozpoznawalną markę Twojej organizacji. Od czego zacząć i jakich etapów nie pominąć, aby komunikacja Twojej marki trafiła do różnych segmentów odbiorców i przynosiła efekty. Dodatkowo dowiesz się jak mierzyć na ile postawione przez Ciebie cele zostały zrealizowane

TWÓRCZE ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY – kliknij
  • Różnice między, twórczością, kreatywnością i innowacyjnością
  • Czynniki pobudzające i hamujące myślenie kreatywne
  • Budowanie skojarzeń jako metoda pobudzania kreatywności
  • Ćwiczenia pobudzające kreatywne myślenie
  • Myślenie lateralne; w poszukiwaniu rozwiązań
  • Poznanie metod twórczego rozwiązywania problemów
  • Co z tą burzą mózgów nie tak?
  • Dobieranie metody twórczego rozwiązywania do problemu.

Sponsoring sportowy dla marek. Jak budować skuteczne strategie i oferty sponsorskie

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY – kliknij
  • MODUŁ I. JAK ZBUDOWAĆ OFERTĘ SPONSORSKĄ?
  • MODUŁ II. MARKA SPONSORSKA – jej potrzeby i korzyści jakie może osiągnąć ze sponsoringu
  • MODUŁ III. SPONSORING SPORTOWY– budowanie relacji z odbiorcami w internecie i social media
  • MODUŁ IV. KONTEKST DZIAŁANIA, METAFORY I ANALOGIE W SPONSORINGU – kotwice zapadające w pamięć odbiorców
  • MODUŁ V. INNOWACJE W SPONSORINGU SPORTOWYM– sztuka ich projektowania
KORZYŚCI: wykorzystanie metod kreatywnych do wprowadzania innowacji w działaniach sponsorskich, opracowanie atrakcyjnych ofert sponsorskich, analiza i projektowanie komunikacji marki sponsorskiej w social mediach, wykorzystanie procesu kreatywnego do doskonalenia pracy zespołu marketingowego, opracowanie person kibiców i określenia ich potrzeb, rozpoznanie kodów kulturowych w grupie odbiorców, przygotowanie planu działań sponsorskich, zbudowanie procesu projektowego działań sponsorskich marki