
Komendant jak i Sztab przygotował serię szkoleń z zakresu PR & Marketing oraz warsztaty dotyczące pracy z zespołem. Szkolenia obejmują: ćwiczenia praktyczne, case study, wiedzę teoretyczną z zakresu PR, pedagogiki, marketingu. Zastanawiasz się, które przeszkolenie będzie najlepsze? Zamelduj się do Komendanta, on przygotuje dla Ciebie indywidualną ofertę szkoleniową.

SZKOLENIA PR & MARKETING
Buyer Persona. Jak rozpoznać decyzje zakupowe klientów
SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY – kliknij
- MODUŁ I. PERSONY NIE DZIAŁAJĄ
- MODUŁ II. POZNANIE ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW
- MODUŁ III. RODZAJE BADAŃ ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW
- MODUŁ IV. PROCEDURA PRZYGOTOWANIA DO WYWIADU
- MODUŁ V. JAK PRZEPROWADZIĆ SKUTECZNY WYWIAD
- MODUŁ VI. ANALIZA WYNIKÓW UZYSKANYCH Z WYWIADÓW/li>
- MODUŁ VII. SEGMENTACJA BUYER PERSON POD KĄTEM OBSZARÓW DOŚWIADCZEŃ KLIENTA
- MODUŁ VIII. PRZEŁOŻENIE WIEDZY O BUYER PERSONACH NA STRATEGICZNE DZIAŁANIA MARKETINGOWE
- MODUŁ IX. CO ZROBIĆ Z KLIENTAMI,KTÓRZY DO TEJ PORY NIE BYLI ZAINTERESOWANI NASZĄ OFERTĄ?
- MODUŁ X. BUYER PERSONA – CASE STUDY
Storytelling. Jak budować wizerunek marki przez jej historię
SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY– kliknij
- MODUŁ I. STORYTELLING – PO CO OPOWIADAĆ I KTO MOŻE STOSOWAĆ
- MODUŁ II. STRUKTURA I NARZĘDZIA STORYTELLINGU
- MODUŁ III. FORMA STORYTELLINGU
- MODUŁ IV. ANALIZA CASE STUDY
- MODUŁ V. POMYSŁY NA WŁASNĄ OPOWIEŚĆ MARKI
BUDOWANIE MARKI ORGANIZACJI POZARZĄDOWEJ
SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY– kliknij
- Misja i wizja
- Cele strategiczne i komunikacyjne
- Analiza sytuacji
- Rozpoznawanie grupy odbiorców
- Budowanie oferty
TWÓRCZE ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW
SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY – kliknij
- Różnice między, twórczością, kreatywnością i innowacyjnością
- Czynniki pobudzające i hamujące myślenie kreatywne
- Budowanie skojarzeń jako metoda pobudzania kreatywności
- Ćwiczenia pobudzające kreatywne myślenie
- Myślenie lateralne; w poszukiwaniu rozwiązań
- Poznanie metod twórczego rozwiązywania problemów
- Co z tą burzą mózgów nie tak?
- Dobieranie metody twórczego rozwiązywania do problemu.
Sponsoring sportowy dla marek. Jak budować skuteczne strategie i oferty sponsorskie
SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY – kliknij
- MODUŁ I. JAK ZBUDOWAĆ OFERTĘ SPONSORSKĄ?
- MODUŁ II. MARKA SPONSORSKA – jej potrzeby i korzyści jakie może osiągnąć ze sponsoringu
- MODUŁ III. SPONSORING SPORTOWY– budowanie relacji z odbiorcami w internecie i social media
- MODUŁ IV. KONTEKST DZIAŁANIA, METAFORY I ANALOGIE W SPONSORINGU – kotwice zapadające w pamięć odbiorców
- MODUŁ V. INNOWACJE W SPONSORINGU SPORTOWYM– sztuka ich projektowania