Komendant jak i Sztab przygotował serię szkoleń z zakresu PR & Marketing oraz warsztaty dotyczące pracy z zespołem.
Szkolenia obejmują: ćwiczenia praktyczne, case study, wiedzę teoretyczną z zakresu PR, pedagogiki, marketingu. Zastanawiasz się, które przeszkolenie będzie najlepsze? Zamelduj się do Komendanta, on przygotuje dla Ciebie indywidualną ofertę szkoleniową.




SZKOLENIA PR & MARKETING

PUBLIC RELATIONS - PODSTAWY

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY – kliknij
  • Mity o PR: różnice między PR a Propagandą, Reklamą i Marketingiem.
  • Praca specjalisty ds. PR: kompetencje, cechy.
  • Umiejscowienie działu PR w organizacji.
  • Obecny stan/wizerunek w przestrzeni publicznej.
  • Poznanie narzędzi PR – czyli nie tylko media relations.
  • Dobre praktyki: przykłady marek, które dobrze wykorzystują narzędzia PR .
  • Zarys strategii PR: po co tworzy się strategie PR, jakie są jej kluczowe części, jak należy ją poprawnie przygotować.
KORZYŚCI: zdobędziesz podstawową wiedzę na temat praktycznego zastosowania narzędzi PR w działaniach swojej marki. Dowiesz się jak przygotować strategie działań w swojej firmie oraz jak przygotować rekrutację i stworzyć stanowisko osoby ds. PR. Dowiesz się jakie są istotne różnice między PR a marketingiem.

WYSTĄPIENIA PUBLICZNE

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY– kliknij
  • Wystąpienia, które przeszły do historii. Dlaczego?
  • Jak pobudzić emocje słuchaczy?
  • Jak znaleźć wspólną płaszczyznę z publicznością?
  • Jak mówić, żeby „obudzić” zmęczoną publiczność?
  • Storytelling – jak opowiadać i porwać słowami ludzi?
  • Retoryka: kompozycja, figury retoryczne.
  • Komunikacja niewerbalna
  • Przygotowanie własnej prezentacji.
KORZYŚCI: dowiesz się jakie przemówienia porwały tłumy i zmieniły bieg historii. Poznasz sposoby na to aby wystąpienie zostało pozytywnie odebrane. Dowiesz się cym jest komunikacja niewerbalna i jak wpływa na odbiór Twojej osoby. Będziesz potrafił wykorzystywać retorykę do skutecznego przekonywania publiczności. Dodatkowo będziesz miał okazję przygotować schemat własnego wystąpienia i zaprezentować go przed grupą i trenerem.

BUDOWANIE MARKI ORGANIZACJI POZARZĄDOWEJ

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY– kliknij
  • Misja i wizja
  • Cele strategiczne i komunikacyjne
  • Analiza sytuacji
  • Rozpoznawanie grupy odbiorców
  • Budowanie oferty
KORZYŚCI: dowiesz się jak od początku zbudować rozpoznawalną markę Twojej organizacji. Od czego zacząć i jakich etapów nie pominąć, aby komunikacja Twojej marki trafiła do różnych segmentów odbiorców i przynosiła efekty. Dodatkowo dowiesz się jak mierzyć na ile postawione przez Ciebie cele zostały zrealizowane


SZKOLENIA PRACA W ZESPOLE

TWÓRCZE ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY – kliknij
  • Różnice między, twórczością, kreatywnością i innowacyjnością
  • Czynniki pobudzające i hamujące myślenie kreatywne
  • Budowanie skojarzeń jako metoda pobudzania kreatywności
  • Ćwiczenia pobudzające kreatywne myślenie
  • Myślenie lateralne; w poszukiwaniu rozwiązań
  • Poznanie metod twórczego rozwiązywania problemów
  • Co z tą burzą mózgów nie tak?
  • Dobieranie metody twórczego rozwiązywania do problemu.

ROZPOZNAWANIE POTRZEB ODBIORCÓW - METODA DRAMY

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY – kliknij
  • Pojęcie dramy.
  • Drama – pedagogiczna metoda pracy.
  • Zasady dramy.
  • Rola prowadzącego proces dramy
  • Jak i po co stosujemy dramę podczas szkolenia.
  • Struktura dramy.
  • Narzędzia wykorzystywane w metodzie dramy.
  • Przeprowadzenie dramy podczas szkolenia
  • Przygotowanie własnych ćwiczeń dramowych.
KORZYŚCI: wzmocnienie umiejętności pracy z grupą, nabycie wiedzy o praktycznym wykorzystaniu dramy oraz przygotowaniu ćwiczeń i struktury pracy tą metodą, zwiększenie atrakcyjności Twoich szkoleń.