wiktoria czarnecka logowiktoria czarnecka logowiktoria czarnecka logowiktoria czarnecka logo
  • HOME
  • BLOG
  • O MNIE
  • OFERTA
    • PR & Marketing
    • Szkolenia PR & Marketing
  • REALIZACJE
  • KLIENCI
  • REFERENCJE
  • KONTAKT

Notatnik Kreatywnego Marketera #5

  • Strona główna
  • Blog
  • Blog
  • Notatnik Kreatywnego Marketera #5
Notatnik Kreatywnego Marketera #4
18 października, 2018
Notatnik Kreatywnego Marketera #6
5 listopada, 2018
Pokaż wszystkie

Notatnik Kreatywnego Marketera #5

Categories
  • Blog
Tags

Mamy już piątek! Weekend tuż tuż W tym #notatnikkreatywnegomarketera mam dla Was coś o upowszechnianiu awangardy🎨, jak to zrobić, żeby ludzie ją poznali i sami promowali📢 Czy o tym jak mierzyć ubrania bez mierzenia Cóż.. czytajcie i dzielcie się wiedzą Odmeldowuję się!

🎯Temat na czasie U nas zbliżają się wybory samorządowe. Pamiętacie jak w ostatnim notatniku, wspominałam o ćwiczeniu na kreatywność pod hasłem: „co by było gdyby?” To jest kolejny przykład na wykorzystanie tego ćwiczenia. Dla tych co jeszcze wahają się czy iść na wybory, mam zadanie: a co by było gdyby ten jeden głos miał zaważyć o wynikach wyborów?
Źródło: https://nowymarketing.pl/a/19964,burger-king-pokazuje-co-sie-stanie-gdy-nie-zaglosujesz-w-wyborach

🎯Drogie Panie to coś zdecydowanie dla Nas Jak często chodzimy po sklepie obwieszone toną ubrań do przymierzenia. Czy też macie tak jak ja? Zwykle zabieram ze sobą 2 rozmiary tego samego ubrania, po to, żeby dwa razy nie chodzić i nie przymierzać. Naprzeciw tym problemom wyszedł Salon Nike w Galerii Wroclavia udostępniając dla klientów interaktywne lustro. Dzięki niemu możemy mierzyć produkty nie zakładając ich na siebie Piękny przykład metody design thinking z dobrze przeprowadzonym badaniem potrzeb i problemów odbiorców Ciekawe jeszcze jak rozwiązać problem butów i braku rozmiaru w danym sklepie? Ma ktoś pomysł?
Źródło: https://nowymarketing.pl/a/19956,interaktywne-lustro-w-przymierzalni-w-salonie-nike-w-galerii-wroclavia-podpowie-jak-sie-ubrac

🎯Kto z Was śledzi profil Facebook Polska? Od początku października prowadzą transmisję live z… łodzi płynącej po Wiśle. Wszystko chodzi o projekt „Wisłą”, który jest pierwszym takim organizowanym przez Facebooka w Polsce. Jego celem jest ukazanie uroków krajobrazów roztaczających się wzdłuż rzeki Wisły, jak również zwrócenie uwagi na lokalne inicjatywy funkcjonujące w pobliżu Królowej Polskich Rzek Jak historia uczy, ośrodki życia rozwijały się w pobliżu rzek. Powiem Wam, że zrobili z tego ładną i ciekawą opowieść. Co tutaj jest ważne prócz pomysłu? W działaniach marketera potrzebna jest szeroka wiedza z różnych dziedzin. Nie bójmy się historii, etnografii, geografii To jest kopalnia pomysłów na świetne pomysły To co, kto teraz wykorzysta inną rzekę w Polsce na jakiś ciekawy pomysł, a może będzie to jakaś polana w górach?
Źródło: https://socialpress.pl/2018/10/facebook-polska-relacjonuje-na-zywo-splyw-wisla

🎯Na koniec coś z łódzkiego podwórka… i tutaj mamy przykład ww. łączenia i czerpnia z różnych dziedzin. Łódzka firma Pan tu nie stał razem z Muzeum Historii Sztuki w Łodzi przygotowała kolekcję jesienno-zimową, która związana jest z sztuką awangardową oraz twórczością artystów XX i XXI wieku. Jest to projekt nie tylko modowy, ale edukacyjny, upowszechniający dorobek kulturowy. Na ubraniach znajdziemy zakodowane informacje o twórcach. Jak je odkodować? Firma dołącza… kartonowy dekoder Mało tego! Można wziąć udział w warsztatach tworzenia plakatów, szyldów i neonów. Cóż tu dużo mówić… specjalnie zostawiłam Wam tę wisienkę na torcie Osobiście bardzo lubię takie połączenia dziedzin w celu tworzenia projektów edukacyjnych wpływających na świadomość i postawy społeczeństwa Jak dotrzeć z awangardą, do szerokiego odbiorcy? Na początku: nie zapraszajmy ich do muzeum. Przyjdźmy do nich ze sztuką i kulturą w takiej formie i produktach, który wybiorą. To daje szanse na porozumienie i koniec końców wizytę w muzeum Nie idźmy utartymi szlakami, bo nie dojdziemy nimi do tych którzy są naszymi odbiorcami
Źródło: https://nowymarketing.pl/a/19935,dziedzictwo-sztuki-awangardowej-w-nowej-kolekcji-marki-pan-tu-nie-stal-we-wspolpracy-z-muzeum-sztuki-w-lodzi

Udostępnij
0

Polecane wpisy

4 lutego, 2022

Buduj markę z klocków Lego


Czytaj więcej

Weterani powstania styczniowego salutują podczas defilady. Wiktor Malewski (z lewej), Maria Fabianowska (z prawej). W dalszych rzędach stoją żołnierze. Źródło: NAC, Domena publiczna

22 stycznia, 2021

Powstanie styczniowe. Czyli jak budować tożsamość marki?


Czytaj więcej

Źródło: NAC, domena publiczna

12 maja, 2020

Józef Piłsudski wiedział jak robić marketing. Jak komunikował wizję? Case study


Czytaj więcej
Wiktoria Czarnecka

    Twoje dane osobowe, kliknij aby sprawdzić w jakim celu je przetwarzamy

    Klauzula informacyjna
    Administratorem Państwa danych osobowych jest firma SZTYBLETY PR Wiktoria Czarnecka z siedzibą w Łodzi, 
ul. Antoniego Edwarda Odyńca, nr 41, lok. 19, 93-150, poczta Łódź (dalej jako „SZTYBLETY PR Wiktoria Czarnecka”).
    Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z przepisami prawa, w szczególności ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. i rozporządzenia ogólnego o ochronie danych osobowych (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04), w celu świadczenia usług na Państwa rzecz oraz kontaktu z Państwem w celu świadczenia usług przez okres niezbędny do świadczenia usług lub na Państwa rzecz oraz kontaktu z Państwem w celu świadczenia usług.
    Ponadto dane będą przechowywane przez okres przedawnienia roszczeń celem ewentualnego wykazania prawidłowego ich przetwarzania.
    Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. Brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia świadczenie usług lub kontakt z Państwem.
    Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, sprostowania, usunięcia, jak również ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz przeniesienia danych.
    Przysługuje Państwu również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego dla przetwarzania danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
    Państwa zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, nie wpływa to na wcześniejszą zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych osobowych.
    Dane kontaktowe do Administratora Państwa danych osobowych są takie jak na wstępie, dodatkowo można się skontaktować poprzez formularz kontaktowy pod adresem https://wiktoriaczarnecka.pl/.

    • Facebook