12 maja, 2020

Józef Piłsudski wiedział jak robić marketing. Jak komunikował wizję? Case study

„Polacy chcą niepodległości, lecz pragnęliby, aby ta niepodległość kosztowała dwa grosze i dwie krople krwi. A niepodległość jest dobrem nie tylko cennym, ale bardzo kosztownym” – tak stwierdził Józef Piłsudski. […]
31 grudnia, 2019

5 trendów w branży PR na 2020 roku.

Koniec roku to czas podsumowań, planów i wizji na nadchodzący czas. Spojrzałam w magiczną kulę, przejrzałam analizy i prognozy trendów na 2020 rok i wybrałam dla Was 5 tych, które […]
12 lipca, 2019

Co jest z Koszem?

W lutym tego roku media rozpisywały się o historycznym awansie polskich koszykarzy na Mundial w Chinach. Zagramy po raz pierwszy od 1967 roku na mistrzostwach świata w koszykówce mężczyzn. Jest […]
12 kwietnia, 2019

Jak opowiadać o Katyniu? PR z historią w tle

W tym roku obchodzimy 79 rocznicę Zbrodni katyńskiej. Wczoraj czyli 11.04, 76 lat temu ukazał się pierwszy niemiecki komunikat o odkryciu w rejonie Katynia masowego grobu ze zwłokami polskich oficerów. […]