📢Cześć u mnie praca wre. Czytajcie i dzielcie się wiedzą! O
dmeldowuję się!
🎯 Zaczynam od czegoś co jest bliskie memu sercu. Chodzi o kampanię Heineken do tegorocznej edycji Ligii Mistrzów UEFA. Pierwszy spot pt.:”„World’s most unmissable moments” pokazuje, jak czują się fani piłki nożnej gdy przegapią bramkę podczas oglądania meczu. Marka świetnie zna kibiców. Dokładnie ukazuje ich reakcje i sytuacje, w których zdarza się im przegapić bramkę. Cóż tu mówić? Wczucie się w rolę odbiorcy? Takie etapy ma kilka metod twórczego rozwiązywania problemów m.in. design thinking – tutaj weźmy pod uwagę dwa pierwsze etapy. Jednak w tym przypadku dodałabym dramę. Może to nic nowatorskiego, ale mam wrażenie, że marketerzy powoli odkrywają wielkie zalety tej metody. Pamiętacie kampanię społeczną: pieszy vs. kierowca? Tam możecie zobaczyć jak wygląda drama
Źródło: https://nowymarketing.pl/a/19803,heineken-pokazuje-jak-czuj…
🎯 Perfekcyjna rzeczywistość w telewizorze? Możliwe
Samsung przy okazji premiery telewizora QLED 8K – Q900R, posiadający funkcję skalowania do 8K, dzięki której uzyskuje się niezwykłą jakość obrazu, stworzył kampanię w przestrzeni miasta. Łączące rzeczywistość z zaawansowanymi technologiami poprawy obrazu instalacje „Perfect Reality” to działanie, które łączy technologię i rzeczywistość ukazujące obrazy związane z jedzeniem, kosmosem czy sportem. Jak Wam się podoba? Co jest realne a co technologicznie wykreowane? Pobudza wyobraźnie i przykuwa uwagę. Kto powiedział, że najlepsza reklama telewizora jest w telewizji?
Najlepiej pokazać, jego walory niestandardowo i właśnie tak!
Źródło: https://nowymarketing.pl/a/19749,perfect-reality-niestandar…
🎯 Jak pokazać ludziom, że oddawanie krwi jest bardzo ważne? Rosyjska Fundacja Darczyńców Krwi i Szpiku Kostnego zorganizowała akcję dotyczącą ww. w St. Petersburgu. Na ulicach pośród zabytków wyeksponowano czerwone kałuże informujące w języku rosyjskim i angielskim jak ważny jest temat krwiodawstwa. Widziałam wiele kampanii dotyczących tego tematu i uważam, że w dobie naszego rozkojarzenia przez dostęp do wielu źródeł informacji, technologii trudno, abyśmy zawiesili dłużej nasze zainteresowanie niż np. udostępnienie czy polubienie. Stąd należy szukać innych form, aby zwrócić na siebie uwagę. Tutaj mamy przykład wyjścia poza social media. Zaskakuje? Idąc ulicą, wpatrując się w ekran komórki na pewno nie przegapimy takiego komunikatu, który wyłoni się pod naszymi nogami
Źródło: https://nowymarketing.pl/a/19748,czerwone-kaluze-na-ulicach…
🎯 Kto tu jest z Krakowa albo Warszawy?
W przestrzeni tych dwóch miast pojawiły się murale, które na potrzeby promocji swoich kolekcji ubrań dla marki Medicine stworzyły: Natalia Rak i Beata Śliwińska Barrakuz. „Black Pearl” autorstwa Natalii Rak znalazło się na kamienicy przy ulicy Karmelickiej w Krakowie, a w Warszawie, przy Alei Jana Pawła II mural „Mona Lisa’s Smile” Beaty Śliwińskiej Barrakuz. U mnie w Łodzi są nadal widoczne reklamy z poprzedniego systemu malowane na ścianach kamienic. Powiedziałabym, że jest to powrót do tego co było kiedyś. Było dobre, więc czemu tego nie przypomnieć ale tchnąć w to nowego ducha? Myślenie odtwórcze i twórcze
Musisz poznać co już było i jak to wyglądało, a dalej udoskonalić czyli stworzyć na nowo
Źródło: https://nowymarketing.pl/a/19768,medicine-promuje-kolekcje-…