wiktoria czarnecka logowiktoria czarnecka logowiktoria czarnecka logowiktoria czarnecka logo
  • HOME
  • BLOG
  • O MNIE
  • OFERTA
    • PR & Marketing
    • Szkolenia PR & Marketing
  • REALIZACJE
  • KLIENCI
  • REFERENCJE
  • KONTAKT

Notatnik Kreatywnego Marketera #3

  • Strona główna
  • Blog
  • Blog
  • Notatnik Kreatywnego Marketera #3
Notatnik Kreatywnego Marketera #2
25 września, 2018
Prasa a prawda. Polska propaganda w 1939 roku. PR z historią w tle
9 października, 2018
Pokaż wszystkie

Notatnik Kreatywnego Marketera #3

Categories
  • Blog
Tags

📢Cześć u mnie praca wre. Czytajcie i dzielcie się wiedzą! Odmeldowuję się!

🎯 Zaczynam od czegoś co jest bliskie memu sercu. Chodzi o kampanię Heineken do tegorocznej edycji Ligii Mistrzów UEFA. Pierwszy spot pt.:”„World’s most unmissable moments” pokazuje, jak czują się fani piłki nożnej gdy przegapią bramkę podczas oglądania meczu. Marka świetnie zna kibiców. Dokładnie ukazuje ich reakcje i sytuacje, w których zdarza się im przegapić bramkę. Cóż tu mówić? Wczucie się w rolę odbiorcy? Takie etapy ma kilka metod twórczego rozwiązywania problemów m.in. design thinking – tutaj weźmy pod uwagę dwa pierwsze etapy. Jednak w tym przypadku dodałabym dramę. Może to nic nowatorskiego, ale mam wrażenie, że marketerzy powoli odkrywają wielkie zalety tej metody. Pamiętacie kampanię społeczną: pieszy vs. kierowca? Tam możecie zobaczyć jak wygląda drama
Źródło: https://nowymarketing.pl/a/19803,heineken-pokazuje-jak-czuj…

🎯 Perfekcyjna rzeczywistość w telewizorze? Możliwe Samsung przy okazji premiery telewizora QLED 8K – Q900R, posiadający funkcję skalowania do 8K, dzięki której uzyskuje się niezwykłą jakość obrazu, stworzył kampanię w przestrzeni miasta. Łączące rzeczywistość z zaawansowanymi technologiami poprawy obrazu instalacje „Perfect Reality” to działanie, które łączy technologię i rzeczywistość ukazujące obrazy związane z jedzeniem, kosmosem czy sportem. Jak Wam się podoba? Co jest realne a co technologicznie wykreowane? Pobudza wyobraźnie i przykuwa uwagę. Kto powiedział, że najlepsza reklama telewizora jest w telewizji? Najlepiej pokazać, jego walory niestandardowo i właśnie tak!
Źródło: https://nowymarketing.pl/a/19749,perfect-reality-niestandar…

🎯 Jak pokazać ludziom, że oddawanie krwi jest bardzo ważne? Rosyjska Fundacja Darczyńców Krwi i Szpiku Kostnego zorganizowała akcję dotyczącą ww. w St. Petersburgu. Na ulicach pośród zabytków wyeksponowano czerwone kałuże informujące w języku rosyjskim i angielskim jak ważny jest temat krwiodawstwa. Widziałam wiele kampanii dotyczących tego tematu i uważam, że w dobie naszego rozkojarzenia przez dostęp do wielu źródeł informacji, technologii trudno, abyśmy zawiesili dłużej nasze zainteresowanie niż np. udostępnienie czy polubienie. Stąd należy szukać innych form, aby zwrócić na siebie uwagę. Tutaj mamy przykład wyjścia poza social media. Zaskakuje? Idąc ulicą, wpatrując się w ekran komórki na pewno nie przegapimy takiego komunikatu, który wyłoni się pod naszymi nogami
Źródło: https://nowymarketing.pl/a/19748,czerwone-kaluze-na-ulicach…

🎯 Kto tu jest z Krakowa albo Warszawy? W przestrzeni tych dwóch miast pojawiły się murale, które na potrzeby promocji swoich kolekcji ubrań dla marki Medicine stworzyły: Natalia Rak i Beata Śliwińska Barrakuz. „Black Pearl” autorstwa Natalii Rak znalazło się na kamienicy przy ulicy Karmelickiej w Krakowie, a w Warszawie, przy Alei Jana Pawła II mural „Mona Lisa’s Smile” Beaty Śliwińskiej Barrakuz. U mnie w Łodzi są nadal widoczne reklamy z poprzedniego systemu malowane na ścianach kamienic. Powiedziałabym, że jest to powrót do tego co było kiedyś. Było dobre, więc czemu tego nie przypomnieć ale tchnąć w to nowego ducha? Myślenie odtwórcze i twórcze Musisz poznać co już było i jak to wyglądało, a dalej udoskonalić czyli stworzyć na nowo
Źródło: https://nowymarketing.pl/a/19768,medicine-promuje-kolekcje-…

Udostępnij
0

Polecane wpisy

4 lutego, 2022

Buduj markę z klocków Lego


Czytaj więcej

Weterani powstania styczniowego salutują podczas defilady. Wiktor Malewski (z lewej), Maria Fabianowska (z prawej). W dalszych rzędach stoją żołnierze. Źródło: NAC, Domena publiczna

22 stycznia, 2021

Powstanie styczniowe. Czyli jak budować tożsamość marki?


Czytaj więcej

Źródło: NAC, domena publiczna

12 maja, 2020

Józef Piłsudski wiedział jak robić marketing. Jak komunikował wizję? Case study


Czytaj więcej
Wiktoria Czarnecka

    Twoje dane osobowe, kliknij aby sprawdzić w jakim celu je przetwarzamy

    Klauzula informacyjna
    Administratorem Państwa danych osobowych jest firma SZTYBLETY PR Wiktoria Czarnecka z siedzibą w Łodzi, 
ul. Antoniego Edwarda Odyńca, nr 41, lok. 19, 93-150, poczta Łódź (dalej jako „SZTYBLETY PR Wiktoria Czarnecka”).
    Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z przepisami prawa, w szczególności ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. i rozporządzenia ogólnego o ochronie danych osobowych (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04), w celu świadczenia usług na Państwa rzecz oraz kontaktu z Państwem w celu świadczenia usług przez okres niezbędny do świadczenia usług lub na Państwa rzecz oraz kontaktu z Państwem w celu świadczenia usług.
    Ponadto dane będą przechowywane przez okres przedawnienia roszczeń celem ewentualnego wykazania prawidłowego ich przetwarzania.
    Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. Brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia świadczenie usług lub kontakt z Państwem.
    Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, sprostowania, usunięcia, jak również ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz przeniesienia danych.
    Przysługuje Państwu również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego dla przetwarzania danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
    Państwa zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, nie wpływa to na wcześniejszą zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych osobowych.
    Dane kontaktowe do Administratora Państwa danych osobowych są takie jak na wstępie, dodatkowo można się skontaktować poprzez formularz kontaktowy pod adresem https://wiktoriaczarnecka.pl/.

    • Facebook