wiktoria czarnecka logowiktoria czarnecka logowiktoria czarnecka logowiktoria czarnecka logo
  • HOME
  • BLOG
  • O MNIE
  • OFERTA
    • PR & Marketing
    • Szkolenia PR & Marketing
  • REALIZACJE
  • KLIENCI
  • REFERENCJE
  • KONTAKT

Notatnik Kreatywnego Marketera #2

  • Strona główna
  • Blog
  • Blog
  • Notatnik Kreatywnego Marketera #2
Notatnik Kreatywnego Marketera #1
9 września, 2018
Notatnik Kreatywnego Marketera #3
5 października, 2018
Pokaż wszystkie

Notatnik Kreatywnego Marketera #2

Categories
  • Blog
Tags

Jak tam przed weekendem? Mam dla Was świeżutki Notatnik Kreatywnego Marketera vol.2 Czytajcie i dzielcie się wiedzą Odmeldowuję się!

🎯Jako pierwszy, dylemat z pająkiem w roli głównej. Jak to jest czy twórcy popełnili plagiat czy jest to zwykła inspiracja? Myślę, że to trochę tak z jak z tym co powiedział inżynier Mamoń w filmie Rejs reżyserii Marka Piwowskiego:”Proszę pana, ja jestem umysł ścisły. Mnie się podobają melodie, które już raz słyszałem. Po prostu. No… To… Poprzez… No reminiscencję. No jakże może podobać mi się piosenka, którą pierwszy raz słyszę.” Kiedy rozpoczęła się dyskusja w social media, właśnie cytat z Rejsu przyszedł mi na myśl. Może porównanie na wyrost, ale… kto z Was oglądał, zna, słyszał o bajce Disneya „Król Lew”? A kto z Was zna treść dramatu „Hamlet” Szekspira? Podobieństwa? Tak scenariusz bajki jest oparty na arcydziele teatru elżbietańskiego. Być może klucz leży w tym, że od powstania dramatu, a premiery bajki o Simbie dzieli Nas kilka wieków. Pajączki zaś pojawiły się w krótkim odstępie czasu
Źródło: https://nowymarketing.pl/a/19697,pajaczek-netii-vs-lucas-the-spider-plagiat-czy-inspiracja-opinie

🎯 teraz o dwóch kampaniach: łódzkie i podlaskie   W sierpniu udostępniłam na tablicy przepiękne zdjęcie będące częścią kampanii wizerunkowej Podlasia Kolejny raz możemy zobaczyć zastosowanie metody kreatywnego myślenia: szukanie wspólnych cech różnych od siebie przedmiotów czy zjawisk. Są na to dedykowane ćwiczenia, które służą otwieraniu umysł na myślenie twórcze, właśnie jedną z nich jest metoda szukania wspólnych cech. Jest powiedzenie: co ma piernik do wiatraka? Ano ma, przecież do wytworzenia piernika potrzebujemy mąki, którą miele się w wiatraku
Podlaskie Travel podoba mi się
🎯 łódzkie, moje województwo urodzenia i marka dla której kiedyś pracowałam Dumni z łódzkiego, co tu można powiedzieć? Twórcza odwaga i otwartość – czynniki składając się na kreatywność. Pamiętajmy kreatywność to cecha ludzka, przedmioty jej nie posiadają Łódzkie oddając promocję regionu w ręce ludzi pokazało, że nie boi się pokazać (nie)zwykłych ludzi, którzy wyszli przed szereg i zrobili coś ciekawego i interesującego. Wiecie po czym poznać dobrego szefa? Po tym, kiedy pokazuje ociągnięcia i sukcesy przez pryzmat swojego zespołu, a nie tylko swojego przywództwa. Fajnie Promuje Łódzkie
Źródło: https://marketingprzykawie.pl/artykuly/publiczne-kampanie-na-piatke-z-plusem-regiony-startuja-z-nowoczesna-promocja/

🎯 i na koniec jeszcze jeden akcent z łódzkiego – Łowicz i kampania „Po nitce z Łowicza. Wsparcie eksportu dla branży włókienniczej”. Widziałam to hasło w przestrzeni Dworca Centralnego w Warszawie. Łowicz jest w Polsce mocno rozpoznawalną marką i jak obserwuję wciąż dba o swój wizerunek i go rozwija. Miałam przyjemność zaprosić do udziału w autorskim evencie właśnie miasto Łowicz, stąd wiem o ich otwartości na innowacje i niestandardowe działania marketingowe Mogłabym tutaj zarzucić hasło dumni z łódzkiego To jest właśnie przykład poszukiwania nowych ścieżek. To my wyznaczamy sobie granicę kreatywności Wydaje się Wam, że Miasto Łowicz powiedziało już ostatnie słowo? Nie Myślę, że jeszcze zaskoczą nas nie jednym ciekawym projektem.

Źródło: https://lowicz24.eu/artykul/kolejny-etap-promocji/498831

Udostępnij
0

Polecane wpisy

4 lutego, 2022

Buduj markę z klocków Lego


Czytaj więcej

Weterani powstania styczniowego salutują podczas defilady. Wiktor Malewski (z lewej), Maria Fabianowska (z prawej). W dalszych rzędach stoją żołnierze. Źródło: NAC, Domena publiczna

22 stycznia, 2021

Powstanie styczniowe. Czyli jak budować tożsamość marki?


Czytaj więcej

Źródło: NAC, domena publiczna

12 maja, 2020

Józef Piłsudski wiedział jak robić marketing. Jak komunikował wizję? Case study


Czytaj więcej
Wiktoria Czarnecka

    Twoje dane osobowe, kliknij aby sprawdzić w jakim celu je przetwarzamy

    Klauzula informacyjna
    Administratorem Państwa danych osobowych jest firma SZTYBLETY PR Wiktoria Czarnecka z siedzibą w Łodzi, 
ul. Antoniego Edwarda Odyńca, nr 41, lok. 19, 93-150, poczta Łódź (dalej jako „SZTYBLETY PR Wiktoria Czarnecka”).
    Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z przepisami prawa, w szczególności ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. i rozporządzenia ogólnego o ochronie danych osobowych (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04), w celu świadczenia usług na Państwa rzecz oraz kontaktu z Państwem w celu świadczenia usług przez okres niezbędny do świadczenia usług lub na Państwa rzecz oraz kontaktu z Państwem w celu świadczenia usług.
    Ponadto dane będą przechowywane przez okres przedawnienia roszczeń celem ewentualnego wykazania prawidłowego ich przetwarzania.
    Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. Brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia świadczenie usług lub kontakt z Państwem.
    Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, sprostowania, usunięcia, jak również ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz przeniesienia danych.
    Przysługuje Państwu również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego dla przetwarzania danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
    Państwa zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, nie wpływa to na wcześniejszą zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych osobowych.
    Dane kontaktowe do Administratora Państwa danych osobowych są takie jak na wstępie, dodatkowo można się skontaktować poprzez formularz kontaktowy pod adresem https://wiktoriaczarnecka.pl/.

    • Facebook