Cztery wakacyjne spotkania, kilkunastu prelegentów i kilkadziesiąt przykładów kampanii PR – tak w skrócie można opisać „Wakacje z PR”. W związku z tym, na każdym z wydarzeń wystąpili doświadczeni praktycy, którzy na co dzień prowadzą działania promocyjne w swoich firmach oraz influencerzy, którzy takie działania wspierają. Każde ze spotkań dotyczyło innego zagadnienia: od współpracy z blogerami, przez budowanie relacji z mediami, aż po PR sportowy, współpracę biznesu ze sportem i employer branding. Jedno z wydarzeń poświęcone było media relations i jako prelegentów zaproszono znanych i cenionych dziennikarzy.
Podczas bezpłatnych spotkań można było usłyszeć m.in.:
Jak powstają ciekawe projekty PR między sportem a biznesem?
Jaką współpracę cenią dziennikarze?
W jaki sposób buduje się wizerunek pracodawcy?
Jak wygląda współpraca z influencerami?
Czy da się łączyć historię i PR?.
Media o wydarzeniu:
https://tulodz.pl/sport,inne,wakacje-z-pr-w-lodzkiej-specjalnej-strefie-ekonomicznej-rozmawiano-o-marketingu-sportowym-zdjecia,new,mg,5,25.html,1359https://publicrelations.pl/wakacje-z-pr-cykl-bezplatnych-spotkan-dla-branzy-public-relations-i-marketingu/
https://polskipr.pl/informacje/459066/media-relations-jak-skutecznie-wspolpracowac-z-dziennikarzami-wydarzen
https://hrstandard.pl/2019/07/12/wakacje-z-pr-cykl-bezplatnych-spotkan/
Partnerami wspierającymi byli: Promuje Łódzkie, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, By nunu, Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania w Warszawie, Sklepbeznazwy.com.pl, The Barber Shop, PGE Skra Bełchatów, ERP Serwis, Szkoła Gortata – Łódź, Centrum Szkoleniowe Estetic Star – HollyŁódź, The Legendary Jack's Bar Łódź Poland, Szwadron Honorowy 3 Pułku Szwoleżerów Mazowieckich im płk J. Kozietulskiego, Kubek Cafe.
Patroni medialnymi byli: TuLodz.pl, Meloradio, Kreatywna.org, Marketing w Praktyce, Newspoint, Sprawny Marketing, SportMarketing.pl
17.07.2019 r. „INFLUENCER RELATIONS - WSZYSTKO CZEGO NIE WIESZ O WSPÓŁPRACY Z INFLUENCERAMI A CHCIAŁBYŚ ZAPYTAĆ”
07.08.2019r. „PR & MARKETING SPORTOWY – WSPÓŁPRACA SPORTU I BIZNESU”
28.08.2019 r. „MEDIA RELATIONS - JAK SKUTECZNIE WSPÓŁPRACOWAĆ Z DZIENNIKARZAMI”
15.10.2019 r. „EMPLOYER BRANDING: DOBRE PRAKTYKI W BUDOWANIU WIARYGODNEJ MARKI PRACODAWCY”