WIKTORIA CZARNECKA
Konsultacje eksperckie
- Co publikować na social media?
- Jak działać podczas świąt i rocznic narodowych?
- Jak wykorzystać historię w marketingu firmy, tak aby nie wywołać kryzysu wizerunkowego?
- Jak budować wizerunek marki wykorzystując Społeczną Odpowiedzialność Biznesu?
- Czy mogę budować tożsamość marki komercyjnej opartą na historii?
- Czy moja marka terytorialna ma coś do zaoferowania odbiorcom?
- Jak stworzyć działania z zakresu marketingu miejsca?
- Czym są emocje, wartości, symbole w marketingu?
- Czy historia jest zarezerwowana tylko dla polityków, podmiotów kultury i samorządów?
Skontaktuj się ze mną! Razem z moim zespołem posiadamy jedyną w Polsce kompleksową ofertę dotyczącą marketingu historycznego.
8 prostych kroków naszej współpracy
Pierwsze spotkanie
i rozmowa o Twoich celach, klientach
Brief
otrzymujesz od nas brief, na podstawie którego przygotujemy dla Ciebie propozycję działań marketingowych
Drugie spotkanie
omawiamy naszą propozycję. Zadawaj pytania, to czas dla Ciebie. Jesteśmy elastyczni i dążymy do realizacji Twojego celu.
Akceptacja
jeśli pomysł i proponowany budżet zostanie przez Ciebie zaakceptowany, przystępujemy do działania
Analiza marki
od tego momentu pracujemy nad analizą Twojej marki i rynku na, którym działasz, po to, aby wybrane przez nas działania marketingowe przyczyniły się do realizacji Twojego celu.
Plan marketingowy
zwykle wdraża się go na kilka miesięcy i on wskazuje jakie działania dla marki są najskuteczniejsze przy mniejszym budżecie niż przy stworzeniu strategii marketingowej. Masz czas, żeby nas poznać i zdecydować czy relacja z nami będzie na lata.
Raport efektów
po zakończeniu działań przygotujemy dla Ciebie raport efektów. Wiemy, że marketing to nie same pomysły ale dane i analiza. Dlatego każde wybrane przez nas narzędzie jest mierzone za pomocą odpowiednio dobranych wskaźników.
OFERTA WSPÓŁPRACY
Nasze usługi
- Myślisz o społecznej odpowiedzialności biznesu lub wykorzystujesz w swojej firmie to narzędzie?
- Zależy Ci na budowaniu tożsamości marki w oparciu o wartości i emocje?
- Jak prowadzić komunikację marki w oparciu o historię?
- Jak wyróżnić się w koncepcji content marketingu?
- W kalendarzu jest dużo dat historycznych, jak wykorzystać je do komunikacji w social media?
Proponuję Ci nasze najpopularniejsze usługi!
Konsultacje eksperckie
Masz wrażenie, że Twoja marka jest za mało widoczna i rozpoznawalna? A może potrzebujesz konkretnych wskazówek, co trzeba zrobić, by przyciągnąć nowych odbiorców?
Szkolenia i warsztaty
Zapraszam do skorzystania ze szkoleń otwartych jak i zamkniętych przygotowanych pod potrzeby klienta. Nauczę Cię jak prowadzić marketing historyczny.
WIKTORIA CZARNECKA
Kilka faktów o mnie
- Jestem praktykiem – mój biznes ma już 7 lat. Mam ponad 10 lat doświadczenia w marketingu i PR. I ta wiedza pomoże Ci podjąć lepsze decyzje dla Twojej marki.
- Jestem wykładowcą akademickim, a studenci chcą pisać u mnie prace licencjackie, jak mówią zwg. na to, ze jestem praktykiem.
- Napisałam pierwszą w Polsce książkę naukową o marketingu historycznym.
- Prowadzę szkolenia, m.in. szkoliłam firmy z branży: chemia budowlana, energetyczna, producenci mebli, robotyka i automatyka.
- Wygrałam Call4Papers na SemKRK, mam najnowszą wiedzę.
- Jestem prelegentką na konferencjach semKRK, Forum Instytucji Kultury Województwa Łódzkiego +/- KULTURA, Lodzkie Innovation Days, Którędy do Marketingu.
- Współpracuje z Nowym Marketingiem, w którym publikuje artykuły dotyczące marketingu historycznego.
- Pracuję w zakresie marketingu historycznego dla Muzeum Żołnierzy Wyklętych i Więźniów Politycznych PRL.
- Piszę doktorat z marketingu historycznego.
- Jestem rekonstruktorem historycznym.