Skip to content Skip to footer
WIKTORIA CZARNECKA

Konsultacje eksperckie

Masz wrażenie, że Twoja marka jest za mało widoczna i rozpoznawalna? A może potrzebujesz konkretnych wskazówek, co trzeba zrobić, by przyciągnąć nowych odbiorców?

Wskażę na punkty warte uwagi i poradzę na co zwrócić uwagę podczas godzinnych konsultacji.

Koszt godzinnej konsultacji to tylko 300 zł netto.

ikona-wiktoria copy

W czym mogę Ci pomóc

podczas konsultacji eksperckich

Odbiorcy

Nie wiesz dlaczego nie pojawiają się nowi na social media lub w Twojej marce?

Pomysły

Chciałbyś skonsultować pomysł zanim go zaczniesz wdrażać, aby nie stracić środków finansowych na chybioną wizerunkowo inwestycję?

SpołecznaOdpowiedzialność Biznesu

Jesteś marką komercyjną i chciałbyś wiedzieć z kim w Twoim przypadku warto współpracować i jakie korzyści możesz osiągnąć?

Oferty współpracy.Marka komercyjna, instytucja kultury

Jesteś przedstawicielem kultury i masz ciekawą tematykę swojej placówki ale nie wiesz jak pozyskać partnerów i sponsorów do swoich działań?

Jak wyglądają konsultacje eksperckie

Umów się na konsultacje

Odbędziesz ze mną godzinną rozmowę konsultacyjną

Otrzymasz podsumowanie z konkretnymi wnioskami

ikona-wiktoria copy

Jak zamówić konsultacje eksperckie

Zadzwoń

+48 507 604 551

Napisz

kontakt@wiktoriaczarnecka.pl

Linkedin

wyślij wiadomość na Linkedin
ikona-wiktoria copy

Skąd masz pewność , że nie jestem

jednym z tych speców od marketingu, którzy pięknie się prezentują i opowiadają, ale efektów brak?
WIKTORIA CZARNECKA

Kilka faktów o mnie

  • Jestem praktykiem – mam ponad 10 lat doświadczenia w marketingu i PR. I ta wiedza pomoże Ci podjąć lepsze decyzje dla Twojej marki.
  • Jestem wykładowcą akademickim – praktykiem, promotorem praca licencjackich studentów na WSEiZ w Warszawie
  • Napisałam pierwszą w Polsce książkę naukową o marketingu historycznym: „Marketing historyczny. Czy umiemy mądrze korzystać z historii?”
  • Prowadzę szkolenia: nowoczesne formy marketingu, personal branding – budowanie marki osobistej, storytelling – jak budować wizerunek marki przez jej historię, buyer persona – jak rozpoznać decyzje zakupowe klientów, media relations – warsztat PR Managera.
  • Mam najnowszą wiedzę i znajomość aktualnych trendów na tematy budzące zainteresowanie na rynku marketingowym i występuję z nią na licznych konferencjach. W 2024 r. wygrałam głosowanie uczestników konferencji marketingowej #semKRK.
  • Jestem prelegentką na konferencjach semKRK, Forum Instytucji Kultury Województwa Łódzkiego +/- KULTURA, Lodzkie Innovation Days, Którędy do Marketingu.
  • Współpracuje z Nowym Marketingiem, w którym publikuje artykuły dotyczące marketingu historycznego.
  • Pracuję w zakresie marketingu historycznego dla Muzeum Żołnierzy Wyklętych i Więźniów Politycznych PRL.
  • Piszę doktorat z marketingu historycznego.
  • Jestem rekonstruktorem historycznym.
  • W swoim życiu zawodowym pracowałam dla takich marek jak: Wisła Kraków, Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, Miasto Łódź, Narodowe Centrum Kultury, RTS Widzew Łódź.
  • Opowiadam o marketingu historycznym w mediach m.in.: Forbes, Czwórka Polskie Radio, Brief, TVP Łódź, Radio Łódź, Melo Radio.
  • Mobile Trends uznał marketing historyczny za innowacyjne rozwiązanie w skali Polski.