WIKTORIA CZARNECKA
Konsultacje eksperckie
Masz wrażenie, że Twoja marka jest za mało widoczna i rozpoznawalna? A może potrzebujesz konkretnych wskazówek, co trzeba zrobić, by przyciągnąć nowych odbiorców?
Wskażę na punkty warte uwagi i poradzę na co zwrócić uwagę podczas godzinnych konsultacji.
Koszt godzinnej konsultacji to tylko 300 zł netto.
W czym mogę Ci pomóc
podczas konsultacji eksperckich
Odbiorcy
Nie wiesz dlaczego nie pojawiają się nowi na social media lub w Twojej marce?
Pomysły
Chciałbyś skonsultować pomysł zanim go zaczniesz wdrażać, aby nie stracić środków finansowych na chybioną wizerunkowo inwestycję?
SpołecznaOdpowiedzialność Biznesu
Jesteś marką komercyjną i chciałbyś wiedzieć z kim w Twoim przypadku warto współpracować i jakie korzyści możesz osiągnąć?
Oferty współpracy.Marka komercyjna, instytucja kultury
Jesteś przedstawicielem kultury i masz ciekawą tematykę swojej placówki ale nie wiesz jak pozyskać partnerów i sponsorów do swoich działań?
Jak wyglądają konsultacje eksperckie
Umów się na konsultacje
Odbędziesz ze mną godzinną rozmowę konsultacyjną
Otrzymasz podsumowanie z konkretnymi wnioskami
Jak zamówić konsultacje eksperckie
- Umówimy się na godzinną konsultację. Cena to 300 zł netto
Skąd masz pewność , że nie jestem
jednym z tych speców od marketingu, którzy pięknie się prezentują i opowiadają, ale efektów brak?
WIKTORIA CZARNECKA
Kilka faktów o mnie
- Jestem praktykiem – mam ponad 10 lat doświadczenia w marketingu i PR. I ta wiedza pomoże Ci podjąć lepsze decyzje dla Twojej marki.
- Jestem wykładowcą akademickim – praktykiem, promotorem praca licencjackich studentów na WSEiZ w Warszawie
- Napisałam pierwszą w Polsce książkę naukową o marketingu historycznym: „Marketing historyczny. Czy umiemy mądrze korzystać z historii?”
- Prowadzę szkolenia: nowoczesne formy marketingu, personal branding – budowanie marki osobistej, storytelling – jak budować wizerunek marki przez jej historię, buyer persona – jak rozpoznać decyzje zakupowe klientów, media relations – warsztat PR Managera.
- Mam najnowszą wiedzę i znajomość aktualnych trendów na tematy budzące zainteresowanie na rynku marketingowym i występuję z nią na licznych konferencjach. W 2024 r. wygrałam głosowanie uczestników konferencji marketingowej #semKRK.
- Jestem prelegentką na konferencjach semKRK, Forum Instytucji Kultury Województwa Łódzkiego +/- KULTURA, Lodzkie Innovation Days, Którędy do Marketingu.
- Współpracuje z Nowym Marketingiem, w którym publikuje artykuły dotyczące marketingu historycznego.
- Pracuję w zakresie marketingu historycznego dla Muzeum Żołnierzy Wyklętych i Więźniów Politycznych PRL.
- Piszę doktorat z marketingu historycznego.
- Jestem rekonstruktorem historycznym.
- W swoim życiu zawodowym pracowałam dla takich marek jak: Wisła Kraków, Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, Miasto Łódź, Narodowe Centrum Kultury, RTS Widzew Łódź.
- Opowiadam o marketingu historycznym w mediach m.in.: Forbes, Czwórka Polskie Radio, Brief, TVP Łódź, Radio Łódź, Melo Radio.
- Mobile Trends uznał marketing historyczny za innowacyjne rozwiązanie w skali Polski.