wiktoria czarnecka logowiktoria czarnecka logowiktoria czarnecka logowiktoria czarnecka logo
  • HOME
  • BLOG
  • O MNIE
  • OFERTA
    • PR & Marketing
    • Szkolenia PR & Marketing
  • REALIZACJE
  • KLIENCI
  • REFERENCJE
  • KONTAKT

Notatnik Kreatywnego Marketera #4

  • Strona główna
  • Blog
  • Blog
  • Notatnik Kreatywnego Marketera #4
Prasa a prawda. Polska propaganda w 1939 roku. PR z historią w tle
9 października, 2018
Notatnik Kreatywnego Marketera #5
2 listopada, 2018
Pokaż wszystkie

Notatnik Kreatywnego Marketera #4

Categories
  • Blog
Tags

Czołem! Mój weekend będzie bardzo pracowity Jutro wykłady na Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania/University of Ecology and Management dlatego dziś będzie krótki notatnik Czytajcie i dzielcie się wiedzą! Odmeldowuję się!
#notatnikkreatywnegomarketera #sztybletypr

🎯„Co jeśli?” tak brzmi manifest IKEA dotyczący dbałości o ekologię. Czy manifest jest pomysłowy? Czy inne marki już takich działań nie podejmowały/podejmują? Oczywiście, że tak! Jeśli chodzi o kreatywność (bo na niej się skupiamy w notatniku ) istotne jest tutaj pytanie: co jeśli? To jedno z ćwiczeń treningu kreatywności. Możemy je zastąpić sformułowaniem: „Co by było gdyby…?” Takie zadanie rozwija spontaniczną twórczość jak i przewidywanie różnorodnych konsekwencji. Np. Co by było gdyby na Ziemi zabrakło słodkiej wody? Co by było gdyby wszystkie lodowce się roztopiły? Spróbujcie odpowiedzieć sobie na te pytania, a później poszukać rozwiązań.
Źródło: https://nowymarketing.pl/a/19860,co-jesli-ikea-prezentuje-p…

🎯Dobry case dla tych, którzy fascynują się design thinking. Łódzkie promuje design thinking polecam Metoda myślenia projektowego mądrze i świadomie wykorzystana, może przynieść efekty w postaci konkretnych rozwiązań dla określonej grupy odbiorców. Mastercard współpracując z Dentsu Aegis Network i Fundacją Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy wykorzystał nowoczesne technologie transmisji dźwięku podczas festiwalu Pol’and’Rock, aby osoby niesłyszące pierwszy raz mogły doświadczyć koncertu na żywo. W metodzie design thinking można wpaść w 2 pułapki: Pierwsza dotyczy niedokładnego oraz nieprzemyślanego doboru narzędzia badawczego do przeprowadzenia etapu empatyzacji. Weźmy np. wewnętrzne problemy w zespole firmowym. Szef twierdzi, że zespół jest za mało kreatywny i trzeba to w nim pobudzić. Powierzchowne badanie może nam to dokładnie wykazać. Zrobimy szkolenie z kreatywności i po sprawie, a problem zostaje… Źródeł problemu może być naprawdę wiele: źle dobrany „lider zespołu” lub pracownik, który ma osobowość psychopatyczną. A no właśnie! Druga pułapka dotyczy etapu generowania pomysłów. Tutaj najczęściej moderatorzy design thinking wykorzystują proces burzy mózgów. Myślę, że większość z Was mogła przejść w swoim życiu zawodowym niejedną burzę mózgów, ale czy ktoś czuwał i wspierał jej przebieg? Czy wiecie o tym, że burza mózgów, może również doprowadzić do wyboru najgorszego rozwiązania? Nie, zapisywanie pomysłów za pomocą żółtych karteczek nie jest sposobem na uniknięcie pułapki Warto poznać różne sposoby generowania pomysłów i dobierać je do zespołu z którym pracujemy oraz do problemu nad jakim pracujemy Kochajmy design thinking, ale mądrze

Źródło: https://nowymarketing.pl/a/19841,jak-pozwolic-zyjacym-w-cis…

Udostępnij
0

Polecane wpisy

4 lutego, 2022

Buduj markę z klocków Lego


Czytaj więcej

Weterani powstania styczniowego salutują podczas defilady. Wiktor Malewski (z lewej), Maria Fabianowska (z prawej). W dalszych rzędach stoją żołnierze. Źródło: NAC, Domena publiczna

22 stycznia, 2021

Powstanie styczniowe. Czyli jak budować tożsamość marki?


Czytaj więcej

Źródło: NAC, domena publiczna

12 maja, 2020

Józef Piłsudski wiedział jak robić marketing. Jak komunikował wizję? Case study


Czytaj więcej
Wiktoria Czarnecka

    Twoje dane osobowe, kliknij aby sprawdzić w jakim celu je przetwarzamy

    Klauzula informacyjna
    Administratorem Państwa danych osobowych jest firma SZTYBLETY PR Wiktoria Czarnecka z siedzibą w Łodzi, 
ul. Antoniego Edwarda Odyńca, nr 41, lok. 19, 93-150, poczta Łódź (dalej jako „SZTYBLETY PR Wiktoria Czarnecka”).
    Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z przepisami prawa, w szczególności ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. i rozporządzenia ogólnego o ochronie danych osobowych (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04), w celu świadczenia usług na Państwa rzecz oraz kontaktu z Państwem w celu świadczenia usług przez okres niezbędny do świadczenia usług lub na Państwa rzecz oraz kontaktu z Państwem w celu świadczenia usług.
    Ponadto dane będą przechowywane przez okres przedawnienia roszczeń celem ewentualnego wykazania prawidłowego ich przetwarzania.
    Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. Brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia świadczenie usług lub kontakt z Państwem.
    Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, sprostowania, usunięcia, jak również ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz przeniesienia danych.
    Przysługuje Państwu również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego dla przetwarzania danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
    Państwa zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, nie wpływa to na wcześniejszą zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych osobowych.
    Dane kontaktowe do Administratora Państwa danych osobowych są takie jak na wstępie, dodatkowo można się skontaktować poprzez formularz kontaktowy pod adresem https://wiktoriaczarnecka.pl/.

    • Facebook