wiktoria czarnecka logowiktoria czarnecka logowiktoria czarnecka logowiktoria czarnecka logo
  • HOME
  • BLOG
  • O MNIE
  • OFERTA
    • PR & Marketing
    • Szkolenia PR & Marketing
  • REALIZACJE
  • KLIENCI
  • REFERENCJE
  • KONTAKT

Notatnik Kreatywnego Marketera #12

  • Strona główna
  • Blog
  • Blog
  • Notatnik Kreatywnego Marketera #12
Hejt w sieci
24 stycznia, 2019
(Nie)Kochana moja praca #3 Rekrutacja
28 stycznia, 2019
Pokaż wszystkie

Notatnik Kreatywnego Marketera #12

Categories
  • Blog
Tags

 

 

 

 

Co mogłabym napisać w tym wydaniu Notatnika? 

Pisząc dla Was kolejny odcinek, płakałam kilka razy. Mam nadzieję, że przypadnie do gustu także i tym, którzy nie śledzą rozgrywek piłkarskich. Zaczynamy!

 

 

Piąteczek!

W tym tygodniu gruchnęła informacja o transferze Krzysztofa Piątka, który trafił do AC Milanu. Oczywiście internet i marki zareagowały. Moją uwagę przykuły świetne grafiki:

 

Źródło: Facebook, Goorsky

https://www.facebook.com/goorskypl

Źródło: Facebook, Goorsky

https://www.facebook.com/goorskypl

 

Trzeba przyznać, że autor świetnie wykorzystał powiedzenia/charakterystyczne zachowania, które wkradły się w nasze życie społeczne, jak i do popkultury. Dodatkowo świetnie wykorzystał metafory i skojarzenia, coś co jest nieodzowną rzeczą przy tworzeniu ciekawych pomysłów i akcji marketingowych. Dodatkowo, co zawsze powtarzam: marketerzy poszerzajcie swoją wiedzę ogólną, to wielce pomaga przy tworzeniu niezapomnianych kreacji 🙂

 

Uwaga przydadzą się chusteczki! Szacun!

Naprawdę, nie żartuję! Jak będziecie oglądali spot Wisły Kraków to Was przeniknie i rozłoży. Sprawdźcie sami!

Źródło: YouTube, Wisła Kraków

Spot wyciska łzy, ale powoduje też chęć, aby wstać, ruszyć się z miejsca i wdrożyć w życie hasło filmu: Czyny nie słowa! W obliczu tego wszystkiego, co mogliśmy przez ostatni czas śledzić, wielką walkę i poświęcenie, aby uratować legendarny klub z Krakowa, ten spot staje się kwintesencją tej walki. Widzę tu zastosowanie dramy, czy celowe nie wiem (mam nadzieję, że będę mieć kiedyś okazję dowiedzieć się tego od twórców). Spot jest prosty, ale jednocześnie dzięki temu bardzo wymowny i poruszający. Połączenie emocji, historii, dramy, nieprzypadkowy dobór osób, odwołanie się do korzeni i wartości i do tego spojrzenie w przyszłość. Chciałoby się powiedzieć: chcę obejrzeć następny spot z tej serii! 10 punktów za kreatywność!

 

I jak chusteczki były potrzebne? 🙂 Jestem ciekawa, czy uda się pobić karnetowy rekord w Polsce? Jedno jest pewne, takich spotów w naszym kraju chcę, oglądać więcej! Tymczasem, życzę Wam udanej końcówki piąteczka, piątunia. Regenerujcie siły i odpoczywajcie w miarę możliwości od internetu w ten weekend. Kreatywność rodzi się od białej karki 🙂 Odmeldowuję się!

 

 

Udostępnij
0

Polecane wpisy

4 lutego, 2022

Buduj markę z klocków Lego


Czytaj więcej

Weterani powstania styczniowego salutują podczas defilady. Wiktor Malewski (z lewej), Maria Fabianowska (z prawej). W dalszych rzędach stoją żołnierze. Źródło: NAC, Domena publiczna

22 stycznia, 2021

Powstanie styczniowe. Czyli jak budować tożsamość marki?


Czytaj więcej

Źródło: NAC, domena publiczna

12 maja, 2020

Józef Piłsudski wiedział jak robić marketing. Jak komunikował wizję? Case study


Czytaj więcej
Wiktoria Czarnecka

    Twoje dane osobowe, kliknij aby sprawdzić w jakim celu je przetwarzamy

    Klauzula informacyjna
    Administratorem Państwa danych osobowych jest firma SZTYBLETY PR Wiktoria Czarnecka z siedzibą w Łodzi, 
ul. Antoniego Edwarda Odyńca, nr 41, lok. 19, 93-150, poczta Łódź (dalej jako „SZTYBLETY PR Wiktoria Czarnecka”).
    Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z przepisami prawa, w szczególności ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. i rozporządzenia ogólnego o ochronie danych osobowych (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04), w celu świadczenia usług na Państwa rzecz oraz kontaktu z Państwem w celu świadczenia usług przez okres niezbędny do świadczenia usług lub na Państwa rzecz oraz kontaktu z Państwem w celu świadczenia usług.
    Ponadto dane będą przechowywane przez okres przedawnienia roszczeń celem ewentualnego wykazania prawidłowego ich przetwarzania.
    Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. Brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia świadczenie usług lub kontakt z Państwem.
    Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, sprostowania, usunięcia, jak również ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz przeniesienia danych.
    Przysługuje Państwu również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego dla przetwarzania danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
    Państwa zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, nie wpływa to na wcześniejszą zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych osobowych.
    Dane kontaktowe do Administratora Państwa danych osobowych są takie jak na wstępie, dodatkowo można się skontaktować poprzez formularz kontaktowy pod adresem https://wiktoriaczarnecka.pl/.

    • Facebook