W tym tygodniu gruchnęła informacja o transferze Krzysztofa Piątka, który trafił do AC Milanu. Oczywiście internet i marki zareagowały. Moją uwagę przykuły świetne grafiki:
https://www.facebook.com/goorskypl
https://www.facebook.com/goorskypl
Trzeba przyznać, że autor świetnie wykorzystał powiedzenia/charakterystyczne zachowania, które wkradły się w nasze życie społeczne, jak i do popkultury. Dodatkowo świetnie wykorzystał metafory i skojarzenia, coś co jest nieodzowną rzeczą przy tworzeniu ciekawych pomysłów i akcji marketingowych. Dodatkowo, co zawsze powtarzam: marketerzy poszerzajcie swoją wiedzę ogólną, to wielce pomaga przy tworzeniu niezapomnianych kreacji 🙂
Naprawdę, nie żartuję! Jak będziecie oglądali spot Wisły Kraków to Was przeniknie i rozłoży. Sprawdźcie sami!
Źródło: YouTube, Wisła Kraków
Spot wyciska łzy, ale powoduje też chęć, aby wstać, ruszyć się z miejsca i wdrożyć w życie hasło filmu: Czyny nie słowa! W obliczu tego wszystkiego, co mogliśmy przez ostatni czas śledzić, wielką walkę i poświęcenie, aby uratować legendarny klub z Krakowa, ten spot staje się kwintesencją tej walki. Widzę tu zastosowanie dramy, czy celowe nie wiem (mam nadzieję, że będę mieć kiedyś okazję dowiedzieć się tego od twórców). Spot jest prosty, ale jednocześnie dzięki temu bardzo wymowny i poruszający. Połączenie emocji, historii, dramy, nieprzypadkowy dobór osób, odwołanie się do korzeni i wartości i do tego spojrzenie w przyszłość. Chciałoby się powiedzieć: chcę obejrzeć następny spot z tej serii! 10 punktów za kreatywność!