Notatnik Kreatywnego Marketera #6
Listopad 5, 2018
Notatnik Kreatywnego Marketera #8
Stycze艅 11, 2019
Poka偶 wszystkie

Notatnik Kreatywnego Marketera #7

Rozpoczyna si臋 weekend Dzi艣 przygotowa艂am dla Was:

馃幆Niestandardowy spos贸b na promocj臋 najnowszej p艂yty? W Warszawie przed Pa艂acem Kultury stan膮艂 zielony kiosk w kt贸rym… dzi艣 Dawid Podsiad艂o sprzedaje swoj膮 now膮 p艂yt pt:. „Ma艂omiasteczkowy”. Bardzo ciekawa forma wizualizacji tytu艂u p艂yty. W dzisiejszych czasach, gdy atakuje nas wiele informacji, naj艂atwiej przyswajamy te, kt贸re podaje nam si臋 w formie graficznej/plastycznej. Kiosk sta艂 si臋 zbiorem cech p艂yty artysty. Wykonajcie 膰wiczenie, kt贸re mog艂o sta膰 za pomys艂em formy reklamy albumu muzycznego. Jakie przedmioty mog艂yby opisa膰 „ma艂omiasteczkowo艣膰”?
殴r贸d艂o: https://nowymarketing.pl/a/20114,dawid-podsiadlo-promuje-nowa-plyte-zielonym-kioskiem

馃幆Przyk艂ad pomys艂u wykorzystuj膮cego zachowania ludzi w bardzo konkretnym miejscu Linie lotnicze easyJet we francuskim mie艣cie Bordeaux na cz臋艣ci zabytkowego budynku umie艣ci艂y olbrzymi billboard. Poniewa偶 Place de la Bourse, odbija si臋 w lustrze wody o powierzchni 3000 m2, tw贸rcy reklamy postanowili zawiesi膰 j膮… do g贸ry nogami! Ten zabieg ma zach臋ca膰 mieszka艅c贸w oraz turyst贸w do uwieczniania na zdj臋ciach odbicia reklamy w wodzie i publikowania ich w social media wraz z oznaczeniem #UpsideTown. Autor najlepszej fotografii otrzyma bilet dla dw贸ch os贸b do wybranego przez siebie miejsca, kt贸r膮 easyJet ma w swojej ofercie.
殴r贸d艂o: https://nowymarketing.pl/a/20110,upsidetown-odwrocony-do-gory-nogami-billboard-easyjet

Dzi艣 by艂o kr贸tko Postaram si臋 jutro zrobi膰 zdj臋cie kiosku, mo偶e jeszcze b臋dzie Tymczasem wracam do prezentacji na jutrzejszy wyk艂ad. Odmeldowuj臋 si臋!