Notatnik Kreatywnego Marketera #4
Październik 18, 2018
Notatnik Kreatywnego Marketera #6
Listopad 5, 2018
Pokaż wszystkie

Notatnik Kreatywnego Marketera #5

Mamy już piątek! Weekend tuż tuż W tym #notatnikkreatywnegomarketera mam dla Was coś o upowszechnianiu awangardy🎨, jak to zrobić, żeby ludzie ją poznali i sami promowali📢 Czy o tym jak mierzyć ubrania bez mierzenia Cóż.. czytajcie i dzielcie się wiedzą Odmeldowuję się!

🎯Temat na czasie U nas zbliżają się wybory samorządowe. Pamiętacie jak w ostatnim notatniku, wspominałam o ćwiczeniu na kreatywność pod hasłem: „co by było gdyby?” To jest kolejny przykład na wykorzystanie tego ćwiczenia. Dla tych co jeszcze wahają się czy iść na wybory, mam zadanie: a co by było gdyby ten jeden głos miał zaważyć o wynikach wyborów?
Źródło: https://nowymarketing.pl/a/19964,burger-king-pokazuje-co-sie-stanie-gdy-nie-zaglosujesz-w-wyborach

🎯Drogie Panie to coś zdecydowanie dla Nas Jak często chodzimy po sklepie obwieszone toną ubrań do przymierzenia. Czy też macie tak jak ja? Zwykle zabieram ze sobą 2 rozmiary tego samego ubrania, po to, żeby dwa razy nie chodzić i nie przymierzać. Naprzeciw tym problemom wyszedł Salon Nike w Galerii Wroclavia udostępniając dla klientów interaktywne lustro. Dzięki niemu możemy mierzyć produkty nie zakładając ich na siebie Piękny przykład metody design thinking z dobrze przeprowadzonym badaniem potrzeb i problemów odbiorców Ciekawe jeszcze jak rozwiązać problem butów i braku rozmiaru w danym sklepie? Ma ktoś pomysł?
Źródło: https://nowymarketing.pl/a/19956,interaktywne-lustro-w-przymierzalni-w-salonie-nike-w-galerii-wroclavia-podpowie-jak-sie-ubrac

🎯Kto z Was śledzi profil Facebook Polska? Od początku października prowadzą transmisję live z… łodzi płynącej po Wiśle. Wszystko chodzi o projekt „Wisłą”, który jest pierwszym takim organizowanym przez Facebooka w Polsce. Jego celem jest ukazanie uroków krajobrazów roztaczających się wzdłuż rzeki Wisły, jak również zwrócenie uwagi na lokalne inicjatywy funkcjonujące w pobliżu Królowej Polskich Rzek Jak historia uczy, ośrodki życia rozwijały się w pobliżu rzek. Powiem Wam, że zrobili z tego ładną i ciekawą opowieść. Co tutaj jest ważne prócz pomysłu? W działaniach marketera potrzebna jest szeroka wiedza z różnych dziedzin. Nie bójmy się historii, etnografii, geografii To jest kopalnia pomysłów na świetne pomysły To co, kto teraz wykorzysta inną rzekę w Polsce na jakiś ciekawy pomysł, a może będzie to jakaś polana w górach?
Źródło: https://socialpress.pl/2018/10/facebook-polska-relacjonuje-na-zywo-splyw-wisla

🎯Na koniec coś z łódzkiego podwórka… i tutaj mamy przykład ww. łączenia i czerpnia z różnych dziedzin. Łódzka firma Pan tu nie stał razem z Muzeum Historii Sztuki w Łodzi przygotowała kolekcję jesienno-zimową, która związana jest z sztuką awangardową oraz twórczością artystów XX i XXI wieku. Jest to projekt nie tylko modowy, ale edukacyjny, upowszechniający dorobek kulturowy. Na ubraniach znajdziemy zakodowane informacje o twórcach. Jak je odkodować? Firma dołącza… kartonowy dekoder Mało tego! Można wziąć udział w warsztatach tworzenia plakatów, szyldów i neonów. Cóż tu dużo mówić… specjalnie zostawiłam Wam tę wisienkę na torcie Osobiście bardzo lubię takie połączenia dziedzin w celu tworzenia projektów edukacyjnych wpływających na świadomość i postawy społeczeństwa Jak dotrzeć z awangardą, do szerokiego odbiorcy? Na początku: nie zapraszajmy ich do muzeum. Przyjdźmy do nich ze sztuką i kulturą w takiej formie i produktach, który wybiorą. To daje szanse na porozumienie i koniec końców wizytę w muzeum Nie idźmy utartymi szlakami, bo nie dojdziemy nimi do tych którzy są naszymi odbiorcami
Źródło: https://nowymarketing.pl/a/19935,dziedzictwo-sztuki-awangardowej-w-nowej-kolekcji-marki-pan-tu-nie-stal-we-wspolpracy-z-muzeum-sztuki-w-lodzi