Notatnik Kreatywnego Marketera #1
Wrzesień 9, 2018
Notatnik Kreatywnego Marketera #3
Październik 5, 2018
Pokaż wszystkie

Notatnik Kreatywnego Marketera #2

Jak tam przed weekendem? Mam dla Was świeżutki Notatnik Kreatywnego Marketera vol.2 Czytajcie i dzielcie się wiedzą Odmeldowuję się!

🎯Jako pierwszy, dylemat z pająkiem w roli głównej. Jak to jest czy twórcy popełnili plagiat czy jest to zwykła inspiracja? Myślę, że to trochę tak z jak z tym co powiedział inżynier Mamoń w filmie Rejs reżyserii Marka Piwowskiego:”Proszę pana, ja jestem umysł ścisły. Mnie się podobają melodie, które już raz słyszałem. Po prostu. No… To… Poprzez… No reminiscencję. No jakże może podobać mi się piosenka, którą pierwszy raz słyszę.” Kiedy rozpoczęła się dyskusja w social media, właśnie cytat z Rejsu przyszedł mi na myśl. Może porównanie na wyrost, ale… kto z Was oglądał, zna, słyszał o bajce Disneya „Król Lew”? A kto z Was zna treść dramatu „Hamlet” Szekspira? Podobieństwa? Tak scenariusz bajki jest oparty na arcydziele teatru elżbietańskiego. Być może klucz leży w tym, że od powstania dramatu, a premiery bajki o Simbie dzieli Nas kilka wieków. Pajączki zaś pojawiły się w krótkim odstępie czasu
Źródło: https://nowymarketing.pl/a/19697,pajaczek-netii-vs-lucas-the-spider-plagiat-czy-inspiracja-opinie

🎯 teraz o dwóch kampaniach: łódzkie i podlaskie   W sierpniu udostępniłam na tablicy przepiękne zdjęcie będące częścią kampanii wizerunkowej Podlasia Kolejny raz możemy zobaczyć zastosowanie metody kreatywnego myślenia: szukanie wspólnych cech różnych od siebie przedmiotów czy zjawisk. Są na to dedykowane ćwiczenia, które służą otwieraniu umysł na myślenie twórcze, właśnie jedną z nich jest metoda szukania wspólnych cech. Jest powiedzenie: co ma piernik do wiatraka? Ano ma, przecież do wytworzenia piernika potrzebujemy mąki, którą miele się w wiatraku
Podlaskie Travel podoba mi się
🎯 łódzkie, moje województwo urodzenia i marka dla której kiedyś pracowałam Dumni z łódzkiego, co tu można powiedzieć? Twórcza odwaga i otwartość – czynniki składając się na kreatywność. Pamiętajmy kreatywność to cecha ludzka, przedmioty jej nie posiadają Łódzkie oddając promocję regionu w ręce ludzi pokazało, że nie boi się pokazać (nie)zwykłych ludzi, którzy wyszli przed szereg i zrobili coś ciekawego i interesującego. Wiecie po czym poznać dobrego szefa? Po tym, kiedy pokazuje ociągnięcia i sukcesy przez pryzmat swojego zespołu, a nie tylko swojego przywództwa. Fajnie Promuje Łódzkie
Źródło: https://marketingprzykawie.pl/artykuly/publiczne-kampanie-na-piatke-z-plusem-regiony-startuja-z-nowoczesna-promocja/

🎯 i na koniec jeszcze jeden akcent z łódzkiego – Łowicz i kampania „Po nitce z Łowicza. Wsparcie eksportu dla branży włókienniczej”. Widziałam to hasło w przestrzeni Dworca Centralnego w Warszawie. Łowicz jest w Polsce mocno rozpoznawalną marką i jak obserwuję wciąż dba o swój wizerunek i go rozwija. Miałam przyjemność zaprosić do udziału w autorskim evencie właśnie miasto Łowicz, stąd wiem o ich otwartości na innowacje i niestandardowe działania marketingowe Mogłabym tutaj zarzucić hasło dumni z łódzkiego To jest właśnie przykład poszukiwania nowych ścieżek. To my wyznaczamy sobie granicę kreatywności Wydaje się Wam, że Miasto Łowicz powiedziało już ostatnie słowo? Nie Myślę, że jeszcze zaskoczą nas nie jednym ciekawym projektem.

Źródło: https://lowicz24.eu/artykul/kolejny-etap-promocji/498831