4 lutego, 2022

Buduj markę z klocków Lego

Lego jest bez wątpienia fenomenem wśród zabawek. Żadna inna marka nie jest tak ponadczasowym, ponadpokoleniowym i dostosowanym praktycznie do każdego odbiorcy producentem. Po klocki sięgają dzieci i ich rodzice, dla […]
22 stycznia, 2021

Powstanie styczniowe. Czyli jak budować tożsamość marki?

Moim zamiarem nie jest analiza powstania styczniowego. Każdy z nas może sięgnąć do źródeł. Rozważając potrzebę polskich powstań narodowych, ich szans oraz strat, warto zająć się tym, jaki miały wpływ […]
12 maja, 2020

Józef Piłsudski wiedział jak robić marketing. Jak komunikował wizję? Case study

„Polacy chcą niepodległości, lecz pragnęliby, aby ta niepodległość kosztowała dwa grosze i dwie krople krwi. A niepodległość jest dobrem nie tylko cennym, ale bardzo kosztownym” – tak stwierdził Józef Piłsudski. […]
31 grudnia, 2019

5 trendów w branży PR na 2020 roku.

Koniec roku to czas podsumowań, planów i wizji na nadchodzący czas. Spojrzałam w magiczną kulę, przejrzałam analizy i prognozy trendów na 2020 rok i wybrałam dla Was 5 tych, które […]